perjantai 13. heinäkuuta 2012

Läskillä on oikeus valita mihin se tulee

Minun maha.
-  ”Se on tommoinen pieni säkki”
Säkki?
- ”Niin, mutta siis niinku hyvällä tavalla!”
Ai. Kiva.
   
Pööpön mielestä minun maha on säkki. Hyvällä tavalla. 
   
Te, hyvät lukijat ja vierailijat, ette tunne minua vielä kauhean hyvin, joten minäpä taustoitan tilannetta: Minä olen pieni ihminen. 161 cm, 55 kg. Peruskuntoni on hyvä, en tosin ole liikkunut mitenkään säännöllisesti viimeiseen kolmeen vuoteen, mutta en myöskään syö mitenkään erityisen epäterveellisesti. Okei, viime aikoina on tullut herkuteltua ja kerrytettyä jotain turvotusta mahan pohjalle… Mutta silti! ”Se on tommonen pieni säkki”, siis mitähhh?! 
 
Onhan se vähän... Pömpähtänyt. Tuo maha. Ja peppula on aika lannistunut. Ja allit lirvahtaneet... Voi hyvä tavaton, nytkö se rupsahtaminen alkaa?!  
 

En ole ikinä harrastanut mitään pumppijumppia. Salilla käyntikin loppui siihen kun tunsin itseni niin typeräksi siellä heiluttaessa itseäni isoissa laitteissa. Mutta olisikohan aika harkita uudestaan. Ihan vakavissaan. Edes tämän säkin vuoksi. 
   
Sami Hedberg haluaa sanoa oman mielipiteensä asiaan:
   
    
Niin. Tuohon on vaikea lisätä yhtään mitään.   
  
Elena
     

16 kommenttia:

  1. Vastaavasti sillä rasvalla on vapaus myös lähtä sieltä mistä se haluaa - mulla ainakin on kadonnut aina ensimmäisenä sekä takapuoli että rintavarustus kun paino on pudonnut mutta maha on ja pyssyy. Kummallista.

    Ja tuosta kuntosalilla käynnistä - määkään en oo mikään kuntosali/pumppijumppi-ihminen. Mielummin sijotin parikymppiä käsipainoihin ja muuhun pieneen ja treenailen täällä kotona sekä käyn lenkillä. Saa tehä omaan tahtiin omissa oloissaan ilman että kukaan näkee, paljon mukavempaa kun jo pelkkä ajatus salille lähtemisestä muiden ihmisten sekaan tuntuu epämiellyttävältä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käsipainot! Voi niin, todellakin, siinäpä taitaa olla minunkin seuraava sijoituskohteeni! Niillä kahvakuulillakinhan saa vaikka mitä ihmeitä aikaiseksi kunvaan malttaa opetella käyttämään kunnolla :) Ehkä jos keskittää kaikki ajatuksensa tuon säkin seutuville, niin eiköhän se siitä ala kunnostumaan pikkuhiljaa :D

      Poista
  2. blogisi on todella kiva ja ulkoasu todella pirteä :) saat minusta uuden lukijan blogiisi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihanan piristävästä kommentista! Tervetuloa lueskelemaan :)

      Poista
  3. Kiitän kivasta kommentistasi C: !
    mahtava blogi tämä.
    Terveisin,
    Jonna

    VastaaPoista
  4. Hahaha, sulla on mahtava blogi! Ja nauru siis vain hyvällä, piristävällä tavalla :) Jään seuraajaksi :)

    http://oneprincessday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihhei! Kiva kun jäät :D Kiitosta kommentista :)

      Poista
  5. :DD Kirjoitat kyllä niin hersyvän hauskasti, ihana <3 Ja Sami. No, se nyt on paras. :D

    VastaaPoista
  6. Kirjoitat todella ihanasti ja omaperäisesti! :-)

    VastaaPoista
  7. ite oon jumppa-tyttö.. Siis semmosis jumpissa käyn missä mä heilun tuplasti mun ikästen naisten seurassa ;D
    Pitäis kokeilla noita kaikkia pumppijumppia ja spinningejä, vois olla kivaaki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on sellanen kuva noista pumppijumpista että siellä suunnilleen räiskyy hien lisäksi veri.. :D Mutta en tosin voi tuomita ennen kui olen kokeillut! :)

      Poista
  8. Ahaha :D Naurattaa! Sun teksti ja vielä enemmän tuo Hedbergin video, jolle olen hekotellut kymmenet kerrat ennenkin. Mä en käy pumpeissa enkä jumpissa. Mutta käyn ratsastamassa ja puntteja nostelemassa, ratsastus on säännöllistä, puntin nosto ajoittain rutinoitunutta ja välillä on tällaisia parin kk taukoja.. Mutta kuitenkin. Baletti on kolmas henkireikä, jolle jää nykyisin hävyttömän vähän aikaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hedberg on kyllä ihana ja aivan hulvaton :D No mutta, vaikka epäsäännöllistäkin niin sinulla sentään on mieleisiä lajeja, se on hyvä :) Minä olen viime aikoina alkanut käymään uimassa, jei, hyvä minä! :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...